بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند و این موضوع سبب شده است که بتوانید به‌راحتی یک کیف پول مناسب برای ذخیره رمزارزها انتخاب کنید. هر یک از کیف پول‌های ارز دیجیتال ویژگی‌های خاص خود را داشته و طرفداران زیادی دارند؛ اما مسئله اینجاست که کدام کیف پول برای کاربران ایرانی مناسب است؟ با توجه به تحریم ایران و عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی لازم است بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانیان را بشناسید. به همین منظور در این مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را در یک محیط امن و با خیال راحت نگهداری کنید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پلتفرم تبادل ایکس پی همراه باشید.

برای فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی افراد نیاز یک کیف پول (ولت) دارند تا توکن‌های خود را در آن ذخیره کنند. انتخاب یک مرجع معتبر و قابل اطمینان برای این کار اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا سرمایه خود را می‌خواهید در آن نگهداری نمایید. در این مطلب راجع به معیارهای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان صحبت خواهیم کرد.

برای دریافت قیمت تتر و مشاوره رایگان و همچنین خرید پرفکت مانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کیف پول های ارز دیجیتال مناسب برای کاربران ایرانی

بازار کریپتو کارنسی طی چند سال اخیر با محبوبیت زیادی همراه بوده است و همین موضوع باعث استقبال کاربران از این بازار سودآور شده است. ایرانیان درصد بزرگی از کاربران کریپتو را به خود اختصاص داده‌اند. نکته مهمی که در رابطه با ارزهای دیجیتال وجود دارد، نگهداری آن‌ها است. کاربران برای این کار نیاز به یک کیف پول امن و معتبر دارند.

با توجه به این که در حال حاضر هیچ کیف پول ایرانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال وجود ندارد، در این بخش بهترین کیف پول‌های بین‌المللی که برای ایرانیان مناسب هستند به شما معرفی می‌کنیم. کیف پول‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از امنیت بالایی برخوردارند و برای کاربران ایرانی مناسب هستند. به‌ طور کلی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان عبارت‌اند از:

1- تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت به‌عنوان اولین و بهترین کیف پول دیجیتال برای ایرانیان شناخته می‌شود. این کیف پول محبوبیت زیادی نزد کاربران دارد که اغلب معامله‌گران جدید و قدیمی تجربه استفاده از آن را دارند. تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال غیر متمرکز و از نوع نرم‌افزاری است که برای استفاده از آن نیاز به هیچ ابزار کمکی همچون فیلترشکن نخواهید داشت. این کیف پول در سال ۲۰۱۸ توسط پلتفرم تبادل معتبر بایننس خریداری شده و توسعه یافته است. این موضوع سبب شده است که شاهد رشد و پیشرفت تراست ولت باشیم.

کیف پول تراست ولت برای ایرانی ها تحریم نیست و همه کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، رابط کاربری ساده و جذاب، امنیت بالا، قابلیت دسترسی آسان، رایگان بودن، پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید و ios از ویژگی‌های جذاب و منحصر‌به‌فرد این کیف پول به شمار می‌رود. علاوه‌بر این داخل این پلتفرم تبادل می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتال و تبدیل ارزها را نیز انجام دهید. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها سبب شده است تراست ولت به‌عنوان جذاب‌ترین کیف پول دیجیتال ایرانیان شناخته شود.

2- کیف پول لجر (Ledger)

لجر یک کیف پول سخت‌افزاری با قابلیت‌های متنوع است. این کیف پول محبوبیت زیادی بین کاربران کریپتو دارد و شما می‌توانید ارزهای مورد نظر خودتان را با خیال راحت داخل این کیف پول نگهداری کنید. لجر با امنیت بالایی که دارد، توانسته است رضایت مخاطبان را به سمت خود جلب نماید. این کیف پول سخت‌افزاری در انواع مختلف ساخته می‌شود. از شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌های لجر می‌توان به لجر نانو و لجر نانو اس اشاره کرد. این کیف پول‌ها برخلاف دو کیف پول معرفی شده در قسمت قبل رایگان نیستند.

برای دسترسی به کیف پول‌های لجر باید هزینه پرداخت کنید. پولی بودن این کیف پول نشان دهنده ارزش بالای آن است و کیف پول لجر را به یک گزینه ایده‌آل برای ایرانیان تبدیل می‌کند. این کیف پول سازگاری بالایی با دستگاه‌ها دارد و به‌راحتی می‌توان آن را به لپ تاپ یا گوشی موبایل وصل نمود. کیف پول‌ها لجر به دلیل امنیت بالا، کوچک و قابل حمل بودن، قابلیت بکاپ گیری، پشتیبانی از ارزهای متنوع و تایید تراکنش‌ها شهرت دارند. با توجه به این ویژگی‌ها طبیعی است که کیف پول لجر در لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان قرار بگیرد.

3- متامسک (Metamask)

متامسک به‌عنوان کیف پول اختصاصی بلاک چین اتریوم شناخته می‌شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کیف پول قابل نصب روی انواع مرورگر همچون کروم، فایرفاکس، براوو و Edge است. بهره‌مندی از این ویژگی کمک می‌کند که بتوانید در سیستم‌های مختلف از متامسک استفاده کنید. در واقع متامسک یک پلی ارتباطی قوی است که کمک می‌کند بتوانید به تمام سایت‌های بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند متصل شوید و از خدمات متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید.متامسک یک کیف پول رایگان و پیشرفته است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای مبادله ارزهای دیجیتال، ان اف تی و… از آن استفاده کنید. متامسک تنها به مرورگرهای اینترنتی محدود نیست چرا که می‌توانید این کیف پول را روی سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios نیز نصب کنید. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است و همه کاربران به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. متامسک به‌صورت منبع باز طراحی شده است و همین موضوع سبب می‌شود که طی دوره‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و توسعه یابد.

متامسک امکان با دو پلتفرم تبادل کوین بیس و shapeshift همکاری می‌کند. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که بتوانید ارزهای مورد نیاز خود را به‌راحتی خریداری کرده و در یک محیط امن نگهداری کنید. از دیگر ویژگی‌های کیف پول متامسک می‌توان به قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی، دسترسی آسان، حفظ حریم خصوصی کاربران، کارمزد پایین تراکنش‌ها و پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا اشاره کرد. با توجه به این شرایط می‌توان متامسک را در لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانیان قرار داد.

4- کیف پول ترزور (Trezor)

ترزور یک کیف پول سخت‌افزاری با امکانات منحصر‌به‌فرد است و به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب کیف پول لجر شناخته می‌شود. این کیف پول در حال حاضر در دو مدل T و One به بازار عرضه می‌شود. کیف پول‌های ترزور از امنیت بالایی برخوردار هستند و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای دارند. این موضوع سبب شده است که ترزور جزو بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان در نظر گرفته شود. کارمزدهای تراکنش‌های این کیف پول پایین است و تنها هزینه شبکه مقصد را پرداخت می‌کنید.کیف پول ترزور قابلیت افزایش سرعت تراکنش‌ها را نیز برای کاربران فراهم کرده است. در صورتی که این قابلیت را فعال کنید باید هزینه شبکه بالاتری را پرداخت کنید. ترزور پیچیدگی خاصی ندارد و همه کاربران به‌راحتی می‌توانند از این کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود استفاده کنند. این کیف پول سازگاری بالایی با انواع سیستم ‌عامل و دستگاه‌های ارتباطی دارد؛ بنابراین کاربران ایرانی با خیال راحت می‌توانند کیف پول ترزور را خریداری کرده و از آن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود استفاده کنند.

نکته: کیف پول ترزور از ارزهای متنوعی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول برای خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال مورد نیاز خود استفاده کنید.

5- کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

اتمیک یک کیف پول چند منظوره است که محبوبیت زیادی بین کاربران کریپتو دارد. این کیف پول بیشتر از 300 ارز محبوب و شناخته شده را پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل شما به‌راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتال مورد نیاز خودتان را داخل این کیف پول نگهداری کنید. کیف ول اتمیک یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان است و از امکانات متنوعی پشتیبانی می‌کند. اتمیک یک کیف پول تحت وب است و می‌توانید آن را روی سیستم عامل‌های اندروید، ios، مک و ویندوز نصب کنید.
اتمیک ولت به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد جزو کیف پول‌های سرد نیز قرار می‌گیرد. این کیف پول امنیت فوق‌العاده‌ای دارد و با ارائه قابلیت اکسچنچ داخلی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند ارزهای خود را تبدیل کنند. کیف پول اتمیک به‌صورت کاربرپسند طراحی شده است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. استفاده از این کیف پول چندان سخت نیست و همه کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. اتمیک ولت کاملا رایگان است و با مراجعه به سایت اتمیک می‌توانید آن را برای سیستم عامل‌های مختلف دانلود و نصب کنید.

مدیر 1402/11/06 0 نظر لینک مطلب
تگ ها:

0 نظر

اضافه کردن یک نظر